• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
3WAPM

3WAPM

Automatische Proces Monitoring

  • Features
  • Onze aanpak
  • Branchecases
  • Expert blogs

Klantenpanel

Een digitaal klantenpanel is uitermate geschikt om snel en efficiënt ad hoc onderzoek uit te voeren. De bereidheid panelleden tot het invullen van een vragenlijst is groot waardoor snel een hoge respons wordt behaald. Ons klantenpanel is geïntegreerd in onze tool ‘Automatische Proces Monitoring’.

Wat bieden wij?

Enkele features van ons digitaal klantenpanel zijn:

Integratie met uw bronsysteem

In uw bronsysteem zijn veel data over uw klanten vastgelegd, denk bij voorbeeld aan de adres- en contactgegevens. Door hiervan optimaal gebruik te maken voorkomen wij dat deze data nogmaals wordt uitgevraagd.

Nieuwe panelleden worden geautomatiseerd toegevoegd

In een bestaande meting wordt gevraagd of de respondent deel wil nemen aan uw klantenpanel. Is de respondent positief, dan voegen wij de gegevens van de respondent toe aan het klantenpanelbestand. Het toevoegen kan ook via een zelfstandige meting of bijvoorbeeld via een link op uw website. Daarnaast is het ook mogelijk dat u handmatig nieuwe leden toevoegt. Het nieuwe panellid ontvangt een bevestiging van de deelname.

Geautomatiseerd beëindigen van de deelname

Ook het beëindigen van de deelname aan het klantenpanel gaat geautomatiseerd. Bijvoorbeeld als de dienstverlening aan de klant stopt, zoals het opzeggen van een huurovereenkomst of een abonnement.
Het panellid kan ook zelf zijn deelname stopzetten of de frequentie van de ontvangst van vragenlijsten aanpassen. U kunt ook zelf een deelname stopzetten.
Het panellid ontvangt een bevestiging dat de deelname aan het klantenpanel is beëindigd.

Volop mogelijklheden om gewenste data van de panelleden te registreren

Gegevens die niet in uw bronsysteem staan, worden via een vragenlijst van het klantenpanellid uitgevraagd.

Selecteren van specifieke doelgroep

U stuurt uw vragenlijsten naar alle panelleden of een specifieke groep. Hierbij kunt u selecteren op specifieke velden, ad random of op basis van een evenredige verdeling bij een bepaalde categorie, bijvoorbeeld bij leeftijdsklassen, bouwjaarklassen, etc.

Periodiek actualiseren van de data

Voor het maken van correcte analyses is het verstandig dat de gegevens van de leden periodiek, bijvoorbeeld één keer per twee jaar, geactualiseerd worden. De data uit het bronsysteem wordt geautomatiseerd ‘ververst zodat het panellid hier niet onnodig mee belast wordt. Data die niet in het bronsysteem is vastgelegd controleert het panellid periodiek zelf. Het panellid krijgt hiervoor toegang tot zijn/haar data.

Integratie met dashboard 3WAPM

Het geselecteerde panelledenbestand is de input voor het versturen van de vragenlijsten. Alle resultaten ziet u real time in uw persoonlijk dashboard Onze gebruiksvriendelijke meters geven inzicht in respons en klantwaardering. U kunt eenvoudig verder klikken voor verdere analyses.

Power BI

Met het digitaal klantpanel wordt veel data verzameld. Deze data heeft een meerwaarde bij het verbeteren van de bedrijfsprocessen en de klanttevredenheid. Maar hoe vindt u die meerwaarde? Het visualiseren en analyseren van deze data is hierbij onmisbaar. Power BI helpt u om waardevolle informatie uit de klanttevredenheidsdata te halen en deze op een overzichtelijke wijze te presenteren. Lees hier meer over Power BI.

Geïnteresseerd? Bel ons op 085 – 047 51 51 of stuur een berichtje via whatsapp of een e-mail.

Footer

3WAPM

Wij zijn een energiek bedrijf gespecialiseerd in het meten en monitoren van processen.

Bel direct:   085-2502505

WhatsApp: 085-2502505

E-mail ons: info@3wapm.nl

KvK-nummer: 75263459

Sitemap

  • Features
  • Onze aanpak
  • Branchecases
  • Expert blogs
  • Gratis account
  • Hulp op afstand

Plan een demo

Bent u benieuwd naar 3WAPM. Plan vrijblijvend een online demo in.

Wij vertellen u graag over ons producten en dienstverlening.

Plan een demo

Copyright © 2025 3WAPM · Bedrijfsinformatie · Colofon · Privacy · Algemene Voorwaarden

  • LinkedIn