Weet u hoe tevreden VvE’s over u zijn?
De markt voor VvE-beheerders wordt steeds competitiever. U heeft er veel belang bij dat uw feitelijke opdrachtgevers, de eigenaren, op een positieve manier tegen u aankijken. Om dat te bereiken moet u weten hoe zij uw dienstverlening ervaren.
Via 3W Automatische Proces Monitoring (3WAPM) kunt u uw belangrijkste basisprocessen monitoren. Dit doen we door het meten van de klantwaardering.
Wat kunt u van ons verwachten?
U heeft geen omkijken naar het meten van de klantwaardering. Wij ontzorgen u. Wij verzorgen de inrichting van de vragenlijsten. Het versturen doen wij multichannel (sms, e-mail, papier, etc.). Via onze vragenlijst-app beantwoorden de eigenaars de vragen. Natuurlijk heeft alles uw huisstijl en uw eigen logo.
U krijgt toegang tot uw persoonlijke dashboard waarop u direct online de resultaten volgt. Niet alleen tevredenheid over het proces, maar ook over de medewerker of het externe bedrijf waarmee contact is geweest.
Welke processen meten?
De meeste contacten tussen VvE-beheerders en hun klanten (eigenaren) gaan over de basis- processen. Doet u deze processen goed, dan zijn uw klanten tevreden over u en uw dienstverlening. De volgende processen kunnen wij voor u meten:
- De afhandelen van reparatieverzoeken, schades en planmatig onderhoud. Hoe zijn deze processen verlopen?
- Het verloop van vergaderingen, bijvoorbeeld de ALV. Zijn de vergaderstukken duidelijk en worden ze tijdig aangeleverd? Vindt de eigenaar dat hij/zij gehoord wordt?
- De werkzaamheden van de kascommissie. Wat zijn de ervaringen? Was de concept jaarrekening tijdig beschikbaar en duidelijk opgesteld? Hoeveel moeite kostte het om de jaarrekening te controleren?
- De ervaringen van nieuwe VvE-leden. Wat vinden zij van bijvoorbeeld de informatieverstrekking over de VvE?
Wij meten geheel automatisch zodat u direct aan de slag kunt met de resultaten. Met 3WAPM krijgt u toegang tot uw persoonlijk dashboard, wat het direct online volgen van de resultaten mogelijk maakt. U krijgt inzicht in de waardering van de VvE en u ziet, op medewerkniveau, hoe de VvE uw geleverde prestatie waardeert en hoe de leverancier zijn werk heeft gedaan. U bent dus op elk moment volledig geïnformeerd over klantwaardering, zodat, indien nodig, snel maatregelen genomen kunnen worden.
Lees hier ook over de benchmark VvE-beheerders.