3WAPM is ketenpartner van Twinq. Via 3WAPM kunt u uw belangrijkste basisprocessen monitoren. Dit doen we door het meten van de klantwaardering.
Waarom meten tevredenheid?
De markt voor VvE-beheerders wordt steeds competitiever. U heeft er veel belang bij dat uw feitelijke opdrachtgevers, de eigenaren, op een positieve manier tegen u aankijken. Om dat te bereiken moet u weten hoe zij uw dienstverlening ervaren.
Welke processen meten?
De meeste contacten tussen VvE-beheerders en hun klanten (eigenaren) gaan over de basisprocessen. Doet u deze processen goed, dan zijn uw klanten tevreden over u en uw dienstverlening. De volgende processen kunnen wij voor u meten:
- afhandelen van reparatieverzoeken en schades;
- verloop van vergaderingen, bijvoorbeeld de ALV;
- ervaringen van nieuwe eigenaren / VvE-leden;
- werkzaamheden van de kascommissie;
- uitvoering planmatig- en contractonderhoud.
Hoe werkt het?
De noodzakelijke gegevens worden via een beveiligde geautomatiseerde koppeling met Twinq uitgewisseld. Het versturen doen wij multichannel (sms, e-mail, papier, etc.). Via onze vragenlijst-app beantwoorden de eigenaars de vragen. Natuurlijk heeft alles uw huisstijl en uw eigen logo. Het meten van de klantwaardering kost u dus geen extra tijd.
Wat kunt u van ons verwachten?
U heeft geen omkijken naar het meten van de klantwaardering. Wij ontzorgen u. Wij verzorgen de inrichting van de vragenlijsten.
U krijgt toegang tot uw persoonlijke dashboard waarop u direct online de resultaten volgt. Niet alleen tevredenheid over het proces, maar ook over de medewerker of het externe bedrijf waarmee contact is geweest.
Naast inzicht in uw eigen resulaten kunt u deelnemen aan onze benchmark voor VvE-beheerders.
Klik hier voor de Twinq-brochure in PDF!